Ons team

Het team

We hebben diverse mensen die ons altijd steunen bij onze activiteiten die zetten we graag in de picture:

Richard Krebber parapsycholoog IPA Breda. Adviseur van de stichting.

Natuurlijk niet te vergeten Angela Groothuizen!! Sjeel Kramers.

Bestuur:

Indigo Huijbregts: Voorzitter oprichter/organisator.

Vaardigheden: Evenementenbegeleider, Aura/chakra/chapoma/sound healer. EFT / NLP master practioner  coaching, energiewerker, huisreinigingen.

George Mensinck: secretaris

Vaardigheden: Trancereizen ,drumcirckels, evenementen organiseren

Nancy van Der  Linden. Penningmeester  Vaardigheden:  Organiseren , notuleren, brainstormer,backup controleur , rechterhand van voorzitter.

Richard Krebber,adviseur van de stichting.

Vaardigheden: Parapsycholoog, boek/column/artikel schrijver . Creator Chapoma Healing

Vrijwilligers:

Joerie Kerkhof

Gediplomeerd webpagedesigner en vrijwilliger/spiritueel onderlegt

Rico Driessen

Computer deskundige en vrijwillger stichting, spiritueel onderlegt en NLP Practioner

Selmar Oomen Allround medewerker Vaardigheden: opbouwer evenementen, brainstormer

Adrie Netten Allround medewerker Vaardigheden: opbouwer evenementen atracties en sponsormedewerker.

Nieuwe vrijwilligers in /rond Breda : Conny , Bibi, Gladys, Rico, Robin

© 2020 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin