Summer Fun And Joy On The Mountain                     Een Evenement wat op alle vlakken de zon in en buiten je zal laten schijnen,De speciale mix van de items maakt dit evenement uniek.U vind spiritualiteit, wellness, rommelmarkt, braderie en entertaining allemaal op 1 plaats!!

HET EVENEMENT VAN 2019,afwachten of er nog een kleinere braderie komt op het winkelcentrum ivm corona

.We heten u graag van harte welkom op onze fair, de  mix van deze dag maakt deze zo spannend, leuk en inspirerend voor iedereen.

*Kofferbakverkoop > 2e hands spullen

* Braderie > Nieuwe spullen cq zelfgemaakte spullen

*Ondernemersmarkt >Haagse Beemden plus Breda

*Spirituele minibeurs > (in 3 grote partytenten zullen er consultanten zijn waar je tegen een gereduceerd tarief terecht kunt plus lezingen en demo's)

* Workshops lezingen demonstraties op verschillende vlakken vlak.
*Muziek (djembee ed)
* lokale clubs die zich kunnen laten zien op het podiumveld
* Gezond eten en drinken, ook zelfgemaakte hapje
( op verzoek van gemeente Breda)

* springkussen,verhalenverteller smincken en ponyrijden  voor de kinderen

Het is even geleden dat winkelcentrum DE BERG in De haagse Beemden (Breda) een braderie hield , wij willen hem grootscheeps opzetten dus vandaar dat de oorspronkelijke lentefair een zomerse dag gaat worden, goed georganiseerd en gevarieerd, iets wat onvergetelijk word, voor bezoekers en deelnemers en de winkeliers.

Een heleboel moois en fascinerends bij elkaar. .

Het zal een keileuke dag worden waardoor je je hopelijk even in een sprookjeswereld waant

Hebt u interesse als deelnemer? dan kunt u een mailtje sturen naar bredastrongtogether@gmail.com u krijgt dan een formulier en informatie opgestuurd.

Ter indicatie, u kunt voor 10 euro uw auto het terrein oprijden en rondom uw dekens of tafels zetten om eigen verkoophoek te maken.

Braderiekramen zijn 4m overdekt en kosten 30  euro per stuk en 50 voor een gekoppelde kraam

Hierbij is het niet toegestaan uw auto achter de kraam te zetten.

Heeft u graag een tafel/kraam voor uw rommelmarktspullen dan kunt u een uitzondering vragen we hebben 2meter kramen ter beschikking hiervoor..of veelvoud hiervan.

De foto's van de kofferbakverkoop hierboven zijn ter impressie,

Het grasveld is het veld wat we voornamelijk gaan gebruiken mochten er nog vele inschrijvingen volgen dan zullen we ook het parkeerterrein van winkelcentrum DE BERG gebruiken.

Er zullen 2 entree plaatsen zijn aan de kant van de Westerhagelaan een de kant van de Muizenberglaan, rondom worden de overdekte 4meterkramen  opgesteld in het midden de consulttenten tegen de kant van de Westerhagelaan komen een aantal foodtrucks en een terras met dank aan "het Frietboerinneke"

U kunt hier neerstrijken en kijken naar een enorm groot springkussen waar de kinderen helemaal veilig afgeschermd met een 5x5m springkussen hun energie kwijt kunnen, tevens zal er een showpony verkleed als unicorn komen die kunstjes kan doen.Er zal een verhalenverteller voor de kinderen zijn en  2 proffesionele kindersminckers en bekend van eigen kinderevenementen op zetten zodat we zeker weten dat de kinderen onder goed toezicht zijn als de ouders over de fair willen lopen.

© 2020 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin